קידום מדיה חברתית

מהו מדיה חברתית שיווקית?

מדיה חברתית היא ערוץ שיווק חיוני עבור עסקים מכל הגדלים. השאלה הנפוצה לפני כמה שנים, "למה העסק שלנו צריך להשתמש בתקשורת החברתית?", עכשיו הוא מוחלף, "איך העסק שלנו יכול לגדול עם מדיה חברתית שיווק?".

בתור משווק מדיה חברתית, זה גורם לי התרגשות רבה. מה לא עושה אותי מתרגש הוא כמה עסקים עדיין מנסים לשווק על מדיה חברתית ללא אסטרטגיה מתועדת. בהודעה זו, תלמד את שבעת הצעדים העסק שלך חייב לנקוט כדי ליצור אסטרטגיה חברתית יעילה שיווק מדיה.

לפני שאתה אסטרטגית על לאן אתה הולך, תסתכל על המקום שבו אתה נמצא. כמה תחומים שיש להביא בחשבון כאשר מבקר את נוכחות המדיה החברתית של העסק שלך הם:

באילו רשתות אתה משתמש כרגע
האם הרשתות שלך ממוטבות (תמונות לכסות תמונות, ביו, כתובת אתר, וכו ')
אילו רשתות מביאות כעת את הערך הרב ביותר
כיצד הפרופילים שלך משתווים לפרופילים של המתחרים שלך

אתה רוצה לקבל ספציפי ככל האפשר עם חלק זה. לדוגמה, אם זיהית את קהל היעד שלך כהורים זה יהיה בסדר. עם זאת, אם אתה מזהה את הלקוח האידיאלי כהורה שחי בארצות הברית, הוא בין 30 ל 50 שנים של גיל, מרוויח מעל 70,000 $, בעיקר משתמש בפייסבוק ויש לו עניין פעילויות חוצות יהיה לך הצלחה רבה יותר.

הצהרת המשימה החברתית שלך תוביל את הפעולות העתידיות שלך, לכן הקפד לחשוב על כך. הצהרה זו תבהיר בדיוק מה אתה מתכוון להשתמש במדיה החברתית שלך נוכחות עבור צריך לשקף את זהות המותג שלך. זכור את הלקוח האידיאלי שלך בעת ניסיון ליצור הצהרה זו.

לדוגמה, הצהרת המשימה עשויה להיות "להשתמש בתקשורת חברתית כדי לחנך לקוחות קיימים ופוטנציאליים על שיווק דיגיטלי, עם דגש על שיווק מדיה חברתית". ברגע שיש לך הצהרה זו מתועדת, זה יעשה את זה פשוט לך להחליט מה לשתף ליצור.

איך תקבע אם מאמצי השיווק החברתי שלך מצליחים? אני לא רק מדבר על צוברים יותר חסידים, אני מדבר על להרוויח כסף. Afterall, קשה לתרץ את ההוצאות זמן וכסף על משהו שאינו משפר את השורה התחתונה.

למרבה הצער, עסקים רבים לקפוץ ישר לשלב זה. יש לקוות, פוסט זה הבהיר כי ישנם מספר צעדים חיוניים שאתה חייב לקחת לפני שאתה מתחיל ליצור אוצר תוכן מרתק לשתף על ערוצי המדיה החברתית שלך.

בואו עכשיו לדון חלק כיף, פרסום מדיה חברתית. אתה יודע מי הלקוח האידיאלי שלך והשתמשת במידע זה כדי ליצור את הצהרת המשימה החברתית שלך. חמושים עם מידע זה זה צריך להיות קל לך להתחיל ליצור ולאצור תוכן.