פרסום ממומן בגוגל

4 יתרונות רבי עוצמה של פרסום באמצעות PPC

ישנם יתרונות רבים משכנעת של פרסום PPC. בין אם אתה מנסה לשכנע את הבוס או את הלקוח בנוגע לערך של Google AdWords (או מודעות בינג), יש לבצע מקרה רב עוצמה.

בתור התחלה, PPC:

מציע כניסה מהירה.
תוצאות קל למדידה ולעקוב אחר.
עובד היטב עם ערוצי שיווק אחרים.
מספק שפע של נתונים שימושיים
PPC יכולה להיות השפעה גדולה וחיובית על רוב העסקים והמותגים. אם אתה לא עושה כל שיווק PPC, אתה צפוי לאבד את התנועה ואת ההכנסות יקר.

צריך לעשות את המקרה עבור פרסום PPC? הנה רק שבעה יתרונות חזקים של שימוש PPC.

1. PPC תורם למטרות עסקיות
זוהי לעתים קרובות הסיבה המשכנעת ביותר להשתמש פרסום PPC. PPC יכול לעזור לך להשיג מספר עצום של מטרות עסקיות ושיווקיות. מטרות אלה נע בין חשיפה ברמה גבוהה המותג ומנהיגות מחשבה כדי הגשת עופרת חם או מסחר אלקטרוני מכירה.

כמעט כל סוג של יעד המרה ניתן לעקוב. PPC הוא כלי רב עוצמה עבור יישור התנועה לאתר הנהגים עד סוף המטרות.

בעידן של שיווק תוכן ומנהיגות מחשבתית, PPC יכול לטפח את הקרקע האמצעית של טיפוח והגשת מרכז המשפך באמצעות הורדות תוכן פרסום, חיפוש הרשמות לניוזלטר, רשומות תחרות ודחיפה להורדות של אפליקציות.

PPC יכול לתמוך חלקים רבים של משפך המכירות ואת הנתיב כי הלקוחות הפוטנציאליים שלך לקחת מן המודעות להפוך ללקוח. ללא קשר להגדיר מטרות מזוהות, מסעות פרסום PPC ניתן להגדיר ביעילות.

2. PPC הוא מדיד & trackable
היתרון העיקרי של פרסום PPC לרוץ באמצעות AdWords היא שזה קל למדוד ולעקוב אחר. פשוט השתמש בכלי AdWords בשילוב עם Google Analytics.

תראה פרטי ביצועים ברמה גבוהה, כולל הופעות, קליקים והמרות (בהתאם ליעדים העסקיים שהוגדרו).

אין מסתורין הביצועים שלך PPC. הנתונים הסטטיסטיים זמינים ומציגים את הביצועים של מסעות הפרסום שלך ואת סוג התנועה והתוצאות שהם מקדמים עבור התקציב שלך.

בערוצי פרסום ושיווק אחרים, התמונה אינה ברורה לייחוס התקציב לתוצאות הישירות.

כאשר אתה שולח את תנועת ה- PPC לדפי נחיתה ייעודיים ועקוב אחריה כל הדרך להמרה באמצעות Google Analytics, תוכל לראות בבירור מה הוצאת ומה היא השיגה מבחינת מטרות הסיום שלך. אין לוח מודעות או מגזין יכול לייחס למכירות כאלה.

3. כניסה מהירה
גם אם אתה עשור מאחורי המתחרים שלך על קפיצה לתוך PPC שיווק, אתה יכול לקבל ולהפעלתו במהירות עם קצת אופטימיזציה. לעתים קרובות זהו ניגוד גדול להתחלת מאמצי SEO, שלעתים קרובות לוקח הרבה זמן ותשומת לב כדי לקבל אותו סוג של מיקום ותנועה שמציע AdWords בתוך דקות משיגור.

בהשוואה לערוצים אחרים כדוגמת דוא"ל וחברה אורגנית, יש לך את היתרון של מיקוד לאנשים מחוץ לאלה שכבר מודעים למותג שלך, ואינך מוגבל לעוקבים הקיימים או לרשימות הלקוחות שלך.

PPC מאפשר לך להטיל במהירות רשת רחבה כדי למצוא לקוחות פוטנציאליים חדשים.

בנוסף, רוב העבודה נעשית בתוך פלטפורמת הפרסום PPC – מן המחקר לקמפיין לבנות, לכתוב מודעות. תוכל להתחיל לעבוד במהירות עם מעורבות מינימלית של צוותי הפיתוח שלך, מלבד עזרה בהגדרת מעקב המרות ובכל דפי הנחיתה הרצויים.

4. אתה בשליטה
אמנם יש מספר ניואנסים לגבי הגדרות ברירת המחדל של מסע הפרסום, אך בסופו של דבר יש לך שליטה על מגוון רחב של אפשרויות לאופן הגעה ללקוחות פוטנציאליים. זה מתחיל עם מילות המפתח או המיקומים שאתה בוחר למקד ואיך אתה מגביל.

כמו כן, יש לך הרבה גמישות בתקציב אם אתה רוצה להתחיל קטן. תוכל להגדיר את תקציב המודעות והצעות המחיר שלך, ולבחור את הסכום שאתה מוכן להשקיע (למרות שעליך לשלם לפחות קרוב לשיעור שוק שבו ניתן לשחק ברוב המקרים).

אם אתה רואה תוצאות חיוביות, תוכל להגדיל את הדירוג באופן מיידי. ואם אתה רוצה לקחת הפסקה, תוכל תמיד להשהות ולהפסיק את הוצאות הפרסום שלך באופן מיידי. זה קשה לעשות עם מסעות שיווק מתמשך אחרים, נותן לך את היתרון ואת התקציב גמישות להעביר במהירות בעת הצורך או הרצוי.

במכירה הפומבית של Google ב- AdWords ובאלגוריתם המעורב יש את התשובה הסופית לגבי המיקומים שבהם המודעות שלך יוצבו ומה שתוציא בהשוואה למתחרים. היישור של הרלוונטיות בין דפי הנחיתה שלך לבין מילות המפתח והעותק של המודעה עלול להזיק לך או לעזור לך.

החדשות הטובות הן שיש לך את הגמישות לבצע שינויים מהירים ולבצע אופטימיזציה בזמן שהמודעות שלך פועלות, ולנסות בדיקות חדשות בכל יום, אם תרצה בכך. אין מחזור ארוך מעריכה לפריסה שאתה רואה במדיומים אחרים, ואם מודעה מסריחה, תוכל למשוך אותה מבלי שתצטרך לסיים את מחזור המדיה החוזרת.